Pages

Monday, October 24, 2011

Berakit-rakit ke hulu berenang-renang ......

yeayy!!!
Bersakit-sakit dahulu dan bersenang2 lah kemudian...kata pepatah mudah diucap tak semudah dilaksanakan. Begitulah agaknya yang dirasakan oleh graduan-graduan UTEM yang telah selamat menerima ijazah masing-masing . 

Perasaan mendapat segulung ijazah.....????...memang terkembang-kembang hati ini...he...he...yerlah ini berdasarkan pengalaman....kalau salah...mohon maaf yer....Walaubagaimana pun memang berbaloi lah segala pengorbanan dan harapan yang diletakkan dan dipertaruhkan....nie pun boleh lah dikatakan satu pertaruhan hidup. Kejayaan timbal balik ngan usaha. Tahniah diucapkan kepada graduan sarjanamuda, sarjana dan doktor falsafah yang telah berjaya. Pasti orang-orang yang tersayang disekeliling berbangga dengan kejayaan yang diperolehi....(ucapan ditujukan khas buat En. Zahirrudin Daud :))

Pesta konvokesyen di UTEM memang meriah....yerlah ahli keluarga yang hadir memang ramai memeriahkan majlis gilang gemilang ini. Jualan makanan, minuman, cenderamata, dan pebagai barangan yang menarik ada dijual. Jualan bunga juga laris nampaknya. Ada juga yang mengambil kesempatan menjual barangan komputer yang sememangnya memudahkan golongan pelajar untuk membeli keperluan pembelajaran mereka.

Di sini pihak Tasek Homestay juga ingin mengambil kesempatan mengucapkan tahniah kepada pelanggan kami, En. Imran dan pasangannya yang hadir bagi sesi konvokesyen kali ini. Terima kasih kerana sudi bermalam di teratak kami dan semoga berjaya dalam kerjaya kalian dan berbahagia hendaknya. :)

No comments:

Post a Comment