Pages

Friday, August 19, 2011

Malaysia IT Fair.....


Meriahnye....memang tak pelik pun kalau anda join Malaysia IT Fair atau PC Fair  atau apa-apa saje yang berkaitan dengan IT di MITC Melaka.Fuhhh...ramainya orang tak dapat nak dinafikan.Memang tak menang tangan anda menyambut fliers yang dihulurkan. Tapi jangan risau anak-anak anda pasti jadi orang yang paling rajin ambil fliers-fliers free nie :)




Di sinilah segala keperluan yang berkaitan dengan komputer, printer, kamera, penggunaan jalur lebar dan pelbagai barangan yang berkaitan boleh anda perolehi dengan harga yang berpatutan. Pelbagai tawaran menarik daripada lambakan syarikat komputer yang pasti buat anda pening kepala nak fikir...tapi yang pasti memang murah.

Nak cari laptop baru yang memenuhi segala spec yang dicari?...kat sini memang sesuai...ada yang tawarkan beserta dengan free gift lagik...barang free...kan...siapa yang tak nak...Tapi kenalah beringat bila membeli....betul tak? Rasanya nyer semua brand yang besar ada kat sini macam Altec Lansing,Asus, Canon, Compaq, Dell, HP, Lenovo, LG, Logitech,Olympus, Samsung,Sonic Gear, Sony and Toshiba. Kalau zaman belajar dulu kita sumerkene pergi berduyun-duyun ke PWTC KL(sbb masa tuh xde pc fair kat Melaka nih...)Tetapi sekarang tidak lagi...heh..heh..setahun ada lebih 2 kali event2 camnih! Satu lgkebanggaan rakyat Melaka..takyah gi jauh-jauh...tapi ingat, jadilah pengguna bijak!

Agak-agak nak gi PC Fair nih nanti boleh ler singgah homestay kami...dekat jer dengan MITC nih...jalan kaki pon leh sampai..BYE!












No comments:

Post a Comment